Followers

EXCHANGE LINK

tube...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 2:24 AM

da bnyak tube skarang nih...

skarang da ramai aku tngk blogger yang buat review pasal video2 yg ada kt youtube. rating blog diorang bukan kemain mencanak naik...salah satu blog yg aku suka masuk dan singgah tubelawak (bukan promote, juz share saja). citer bukan kemain punya panjang, last2 video yg diletaknye xde plak sangkut paut dengan citer td. tapi kira nice gak la...bosan2 boleh la gak layan (ambil perhatian kepada yg tngh bosan skarang nih)...

dalam bnyk2 video kt youtube tu...aku ada minat ray william johnson show yg dikenali sbagai equal three (=3). aku x tau pe maksud simbol tu, oleng cakap da macam simbol *tut*. ray akan slalu review video2 yg ada kt youtube. slalunye dia akan review 3 video...kalo korang tngk mmg klakar...salah satunya:

equal three (=3)

banyak betul ragam manusia kat dunia nih. kalo korang tngk show ni macam2 perangai ada...pe2 hal pun aku harap korang enjoy yea...

p/s: bulan satu lmbt lg tp da bnyk jemputan kenduri kawen...15 n 16hb di dalam dilema. huhu~


Comments (2)

perasan gak ada blog2 yg sker letak video....

tu la...tp x ramai lg,kalo mcm tubelawak tu mmg best...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)