Followers

EXCHANGE LINK

perginya seorang blogger...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 11:52 AM

sedih...memang sedih. dah lama aku pendam perasaan sedih aku ni. lan klux2 klan pun sama macam aku gak, hari2 berkabung. mana tak nye, dulu antara kalangan blogger bmcd beliau la yg paling aktif membuat blog. entry2 yg slalu di postkan mesti best, klakar, kejam, pedas dan sebagainye. orang yg aku maksudkan tak lain dan tak bukan ialah coklatchips. melalui blognye iaitu Ctrl.Alt.Del korang boleh baca apa pandangan beliau terhadap alam maya nih, kehidupan masa lampau beliau dan banyak lagi la...



oleh kerana beliau tidak menulis lagi, kehidupan seharian aku agak suram seperti baru je kematian se ekor hamster yg terlupa di bagi makan mengikut jadual yg ditetapkan. aku rasa...aku tahu kenapa beliau tidak mahu menulis blog lagi. mengikut entry beliau yg terakhir, beliau menyatakan kekecewaan beliau terhadap player bola yg terkenal dan merupakan model iklan shampoo. player tersebut ialah ronaldo. beliau menyatakan bahawa player tersebut adalah seorang gay melalui gambar yg disertakan di dalam entry tersebut. ya...beliau memang sehabis habisnye kecewa dengan player tersebut.

coklatchips...ronaldo bukan gay yea, ini dibuktikan lepas piala dunia di mana beliau mendapat anak lelaki. so, ko da boleh start menulis blog balik. ko nak aku dengan lan klux2 klan buat fan page atau group kat fb ke? kalau nak ko cakap je. hahaha...


gambar coklatchips bersama orang kuat bmcd


p/s: coklatchips memang dilahirkan dengan anugerah tersebut...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)