Followers

EXCHANGE LINK

kawin...kawin...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 6:49 PM

3



taniah kepada NORAMIZA BT ZAKARIA & SUAMI nye...melangsungkan perkahwinan di rumah pengantin perempuan semalam. errr...pengantin perempuan, sori2...tak dapat datang ke kenduri, tapi akan datang masa kenduri di pihak pengantin lelaki. kat alor star kan? insyaallah aku dengan dik wang akan pergi kot...apa2 pun SELAMAT PENGANTIN BARU...

kalah lagi...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 11:41 PM

2





ini yang aku geram nih, MAN U dah dekat2 nak habis liga mula la nak tunjuk prestasi terburuk diorang, boleh pulak kalah dengan FULHAM. ntah apa2 ntah...aku tak tahu la nanti masa praktikal esok. mesti kena kutuk KAW-KAW dengan eng. yang dah pasti ternanti nantikan kekalahan MAN U...selamat la aku tak janji apa2 dengan diorang kalau tak dah tentu kopak dompet aku. huhuhu~

anti liverpool...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 12:24 AM

2



korang dah tahu kn yang MAN U dah jadi ratahan liverpool 1-4 pada game yang lalu? ini membuatkan aku membuak2 perasaan anti liverpool...korang ada baca tak harian metro di mana 2-3 meja kat kedai maple terbalik? tu bukan keje aku...tapi yang penting aku anti liverpool.

ARRRGGGHHH!!!

glory...glory...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 9:52 AM

1




blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

yeah!!! pengumuman disini...Man U telah melangkah lagi setapak apabila menewaskan Inter Milan dengan jaringan 2 - 0 dalam saingan Liga Juara Juara...2 gol adalah dari hasil jaringan Vidic dan juga pemain sensasi Man U iaitu Ronaldo...

...Glory...Glory...Glory...

p/s: korang jangan tak tahu plak, aku ni peminat setia Man U

Allo, kasi klik la banyak kali.:)