Followers

EXCHANGE LINK

cuti - cuti belajar...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 1:50 AM

ari ni punya la berjalan - jalan (cuti - cuti belajar), aku dah rasa macam paper final dah abis. lokasi yg di tujui adalah ke dataran pahlawan (dp). seperti biasa, kalo nak kuar berjalan - jalan ni nak kena ada geng baru la best. muka yg selalu ikut tak lain dan tak bukan...oleng dan otai. dah memang hobi kalau petang2 jumaat untuk kuar mencuci mata kat dp nih. shopping? camon la...mana la ada duit nak beli. takkan la asal berjalan ke dp nak kena shopping? tapi yg aku pelik duit laju gak keluar kat dp nih. heran betul...

otai ngan oleng

ari ni ingat nak window shopping je, last2 tersangkut plak nak tengok muvee skyline. ingatkan best la sangat, trailer bukan kemain gempak aku tengok kat youtube. last2 aku dapat rasa muvee ni da macam sama ngan muvee independence day, cloverfield dan war of the world. motif citer ni pun aku tak tau, yg aku tau aku dah kerugian sebanyak rm8 kat tokey gsc. dem!!!

gaya oleng macam nak beli je

sebelum tengok wayang sempat la tengok barang2 kulit. aku dah lama berkenan dengan dompet kulit rushai ni terutama yg handmade punya, menawan hati kot. dompet aku pun da berapa lama pakai, da tiba masanye untuk cari pengganti. kalo tengok pic atas pun, oleng dok tengah belek2 dompet. berkenan la tu...

korang jangan try delster...otai dah terkena

lepas abis muvee...perut pun dah berbunyi, lapar siot. apa lagi...gerak ke kota laksamana, kat situ ada satu kedai nan (pak putra). sekali sekala nak gak try kedai2 yg direkemenkan oleh member. kedai pak putra ni pun direkemenkan oleh mr. ben...BEN CHOICE la katakan. ok, gak...roti nan memang lembut. aku suka...tambah2 ada plak keju, memang layan abis. tapi memang kena tahan sabar sket la, sebab ramai orang...bak kata otai "sabar menanti"...sejam kot tunggu untuk makan yg tak sampai 5 minit. huhu~

p/s: A.T...da tau ke hint tu?

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)