Followers

EXCHANGE LINK

kepala besar, botak dan biru...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 1:39 AM

mengikut pengiraan lagi 2 ari aku nak start first paper final. tapi macam biasa dan coolnye aku tak mula study lagi. mantap sangatkah aku nih? hint da kasik...nak buka buku tu yg rasa berat sesangat. da rasa macam sebijik boldozer yg tindih buku tu, berat sesangat. boleh plak malam td terikut ajakan mr.ben untuk layan muvee. dan macam biasa ditemani ahli kelab wayang bmcd yg setia tak lain dan tak bukan, oleng. abih pitih weiii...hahaha~
berhibur sebelum final, tak salahkan?

muvee yg jadi pilihan untuk ditonton dikala kebosanan adalah megamind. mamat yg berkepala besar, botak dan warna kulit biru serta berkawan ngan ikan alien yg menjadi villian dan merupakan hero dalam citer nih. duhhh!!!
tapi ok la untk layan citer nih, bnyak gak scene yg lawak...korang kena tngk br la tau jalan citer dia, tak pun kalau korang rajin menunggu dengan tabah...donlod je citer nih nnt. hehehe...

megamind (da macam toyol aku tngk)...

p/s: aku malas nak citer panjang dalam post nih. nak tido awal...3.30 pagi. demm!!!

Comments (2)

nak tengok la..macam best je..hihihi..

tngk...jngn x tngk.best skali skala layan katun nih..

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)