Followers

EXCHANGE LINK

meratah dengan lahap...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 1:25 AM

entry sebelum ni citer pasal belajar bahasa dengan meng'indon'kan ayat. di pagi ni plak aku nak masukkan entry makan. yeah!! kita citer pasal makan...tambah kalau time2 macam ni pekena teh tarik ke memang sedap. ye tak?


ok...berbalik kepada topik kita nih. korang pernah makan dengan lahap tak? yup...makan dengan lahap dan rakus sekali. macam tak pernah jumpa makanan seminggu...mesti pernah kan? situasi aku pun sama macam tu, tapi bukan aku la...ni citer pasal si mamat yg aku tengok sendiri depan mata. sebelum nih aku tengok mamat ni maintain je, makan pun ala2 kadar...senang citer makan dengan sopannye.

tapi semenjak dua menjak nih, aku tengok selera mamat ni semakin besar...tak cukup satu. kalau dah tak cukup satu mestila tambah 2, 3 dan so on...malam tadi, memang aku terkejut besar yg amat. mau tak nye kali nih selera si mamat ni 'kaw2' punya besar, mengikut nafsu betul. aku rasa org2 lain pun tak semua bernafsu macam si mamat nih...

oh! by the way, nama si mamat ni ialah berbatov...yup dia meratah dengan lahap kelab blackburn. 5 gol bai...memang betul2 selera jin la tak pun selera red devil. hahaha...


lahap beno ko...


p/s: aku lupa nak letak berbatov dalam fantasy football, rugi point oiii...




Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)