Followers

EXCHANGE LINK

journey to the north...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 10:50 PM

sok da cuti...kepada penganut agama hindu diucapkan hepi deepavali. sempena sok da cuti dan plan nk ke kenduri bersama A.T pun cancel...so, aku ingat baik balik penang jap. lagi pun semua adik2 berkumpul kat rumah bt masa skarang nih. plan kononnye nk bertolak ke penang awal pagi, sesudah subuh la citernye. tp lepas je subuh...ngan mata pun skali berlabuh. jaga2 je da pukul 11 pagi...alahai mau lambat sampai penang nanti. pe lagi kelam kabut la jawabnye...

minyak enjin da ok...air cukup...tayar de bunga lagi dan angin ada (kalo botak pun aku bw gak, mn de duit nk tukar) tu la rutin kalo nak berjalan jauh. biasa la kalo kereta laju nih msti mau kena jg, pendek kata mcm jaga bini la. hehe...
singgah cimb jap, kuarkn duit...baru la selesa nk jalan jauh kalo dompet da berisi. minyak pun da isi penuh...terus gerak kuar dari ayer kroh. baru 30 minit bergerak atas highway, da ada simptom2 yg kejap lagi aku akan pening...da kena berenti kt kawasan rehat, tido jap. da agak dah, mesti tido x cukup (tido sekurang2nye 8 jam seperti bayi yg sihat)

aku dari dulu sampai skarang kalo bawa kereta mana dok kat lane kiri...semuanye kanan. aksi cucuk2 nih jgn cakap la...da biasa dah. dari seremban ke shah alam cucuk porsche je, silih berganti ngan lancer dan bnyk la...dari shah alam ke rawang cucuk lori plak. dem...memang bnyk lori, naik gerun plak aku tngk. tetiba teringat akan org tersayang (parents, adik2, A.T, cikgu2 sekolah, scandal..ops!!!). lepak jap kat rawang, buang pe2 yg patut. dari rawang sampai la ke penang, aku drive non-stop...kuat gak la kereta aku nih. kuat ke? kuasa turbo ke? tipu ke?

korang rasa, aku bawa kereta pe?










kancil 660 yg rasanye lebih laju dari kereta korang. huhu~

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)