Followers

EXCHANGE LINK

kelegaan di situ...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 6:54 PM

ari ni baru start paper final...boleh tahan la soalan final kali nih. cuak aku...agak2 boleh score ke tak? ada gap seminggu sebelum paper solid plak. solid la kepala otak aku nanti...adoiyai!!
kuar je dari dewan benda pertama yg aku pikir mana nak dapat air. jawab soalan tadi memang buatkan aku haus, padahal tulis dan tekan calculator je...tapi aku rasa dah macam bercakap plak time final tu...

singgah jap kedai tujuh - sebelas, beli air...kebetulan kat sebelah ada showroom untuk proton. pe lagi, cuci la mata jap. eeehhh!!! ramai betul orang...patut la ramai orang, diorang nak tengok inspira rupanye (A.T, orang da tengok inspira dari jarak dekat). sambil minum sempat la cuit2 body kereta inspira...sebijik macam lancer. aku tengok kejap je...sebab orang pun da bertambah ramai, aku pun blah. tak tahan panas...kebetulan orang yg keje kat situ da 2 3 kali pandang aku. ingat aku nak curi inspira la tu...

sampai rumah...landing atas toto...on laptop...layan youtube lagi best. search punya search, aku terjumpa video nih. macam baru je...sebab aku tak pernah tengok lagi video nih. korang nak tau video pe?





TARAAAA!!!


snsd. oh...yeah!!!


Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)