Followers

EXCHANGE LINK

man utd dan A.T...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 3:21 AM

tinggal satu je lagi paper final. yes!!! akhirnye akan tiba masa untuk melepaskan sengsara diri dari study last2 minit...tapi ahad ni iaitu esok bersamaan 21.11.2010 aku akan struggle untuk subjek pemindahan haba (heat transfer) plak, errr...ada guna ke nanti masa keje? demit...nape la fakulti boleh tambah subjek ni. malas aku nak pikir...sok study senang crita...

lepas abis je paper persamaan dan perbezaan, terus ajak otai g subaidah untuk makan sambil tengok bola. biasa la, malam tadi ada game man utd...kalau kipas susah mati (die hard fan) mesti la kena tengok. wajib!!!
dan yang penting sekali point fantasy football aku mencanak naik, evra score tu. perkara yg paling penting sekali untuk di highlightkn adalah...point dah sama dengan chelsial yg kalah kepada birmingham. arsengal pun turut sama join club dengan chelsial. tahniah...



balik dari subaidah...macam biasa buka fb. wajib!!! wajib gak? dah tentu...seperti biasa A.T dah lama online. sori yea A.T...malam tadi bola jadi pilihan utama. hahaha...
tengah dok chat, A.T tanya macam mana aku buat pic untuk profile fb aku tu...korang nak tengok? tak payah la...bukan smart pun. huhu~
A.T pun nak gak...so, godek la aku dengan photoshop dan hasilnye...



ok ke?


p/s: lepas ni ingat nak tukar bidang, nak ambik art and design plak...


Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)