Followers

EXCHANGE LINK

journey to the south la plak...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 11:00 PM

ari ni aku penat bai...perjalanan aku jauh ari nih, beratus kilometer. da sambut depavali (sambut cuti yea) kt penang, elok la balik ke mlaka smula. sudah2 la cuti...balik buka buku untuk final plak, kang tak terjawab plak final. balik awal bukan apa, nak temankan A.T tengok pameran pengantin yg buat kat shah alam...bukan kemain ramai lagi org. aku rasa kebanyakkan org yg datang tu semua nak langsungkan perkahwinan nnt. so, diorang tengok la pe2 yg patut kat pameran tu. banyak yg ada, dari kad sampai la ke pakej perkahwinan. apsal aku ngan A.T tngk pameran pengantin tu? da nak kawen ke? hahaha...rahsia!!!

pameran pengantin kat sacc

lepas je tngk pameran pengantin, gerak plak ke tempat feveret aku di kala itu. mana lagi kalo bukan kedai makan kt seksyen 2. perut da berbunyi macam2 lagu...lapo kot, bertolak dari rumah berbekalkan karipap yg sebesar...alahai, malas aku nak cakap. yg penting skarang perut mesti mau di isi.

lepas je sesi memenuhkan perut, A.T ajak bersenam. cayalah A.T, ni yg buatkan org sayangkan awk lebey. dengan tank yg penuh, maka bermulalah perjalanan mengelilingi tasek kt shah alam tu...lokasi yg hendak di tuju adalah wet world. kata A.T ada aquarium kt situ. aku ingatkn tempat tu juz datang untuk bersuka ria sambil bermain dengan air je, kalau diikutkn main air kt bilik air pn da best. huhu...banyak gak ikan yang aku tngk. dari yg kecik sampai la sebesar2 pemeluk...aku ingat nak beli la sekor arowana untuk buat goreng atau masak 3 rasa. sahih sdap...

penyu air tawar...A.T minat binatang nih

dalam banyak2 ikan kat dalam aquarium tu, A.T begitu concern terhadap binatang kat atas...dan paling best, banyak2 komen yg kuar dari mulut A.T..."penyu ni hidungnye macam b*b*". hahaha...

p/s: A.T lain kali blh la g tngk penyu ni lg yea...

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)