Followers

EXCHANGE LINK

selangkah ke alam TOYOL...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 4:53 PM

yeah!!! dah setel pun final paper...rasa macam baru melepaskan angin sepoi2 bahasa yg berkumpul lama dari perut pun ada gak. lega betul...
paper last aku tadi adalah HEAT TRANSFER (terima kaseh fkm sebab tambah subjek ni untuk kitaorng)...subjek yang aku rasa sepanjang sem nih macam tak belajar apa2 pun, memang pun...memang susah dan payah gila kalau nak cari aku dalam kelas tu. bukan sebab student ramai tapi sebab memang aku tak masuk. kalau aku pun tak masuk kelas, otai lagi la 22 kali ganda sama malas ngan aku.

tapi soalan final macam biasa dari sem2 lepas still sama je bentuk soalan, yg ubahnye nilai untuk di kira. nama pun study last2 minit, teknik dan tactics mesti ada punya. bukan teknik menjawab dengan betul dan bukan teknik study smart. last2 minit nak study smart?poyo je aku dengar... teknik yg aku guna ni merupakan teknik ilmu hitam (sebab aku jawab guna pensil ikut jenis pen yg korang guna) iaitu dengan menggunakan toyol. ala...dah biasa sangat dah kan?




bukan toyol ni yea...

tapi teknik tak menjadi untuk paper ni, aku rasa dr. yusoff dah baca doa kat dalam dewan tu kot. tak terkeluar terus toyol aku selama 2jam 30 minit...tak pe, jawab sekadar mana yg ingat la gayanye...tapi not bad la dari 6 soalan kena jawab 4, ke empat2 soalan yg aku pilih tu aku jawab penuh...syukur!!!

p/s: kenapa toyol ek? kenapa bukan pocong atau mak lampir?

Comments (2)

mudas dah abis exam ke? cha baru nak mula..

coz cha also last minute person.yeah!

da abis exam, pg td last paper...br nk start ke? gud luck to you... :)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)