Followers

EXCHANGE LINK

mengada betul la kau nih...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 7:11 PM

awek korang mengada tak? kalau dia nak sesuatu barang ada tak dia buat perangai manja, merengek, menyampah, sampah dan sebagainya? hasil pencarian aku selama berjam2 kat u tube aku terjumpa video nih (padahal aku nak cari video2 yg extreme, angker dan ganas) agak2 ada tak gaya manja macam video kat bawah ni?





sunny dari kumpulan snsd dengan gaya aegyo (aku tak tau pe maksud ni...)

selamat la sunny nih comey, kalau tak comey aku rasa memang da lama kena lempang ke apa ke ngan mamat korea tu, ni merupakan game show kat korea. kalau la si sunny ni tak comey macam aku cakap td, mungkin akan jadi video extreme, angker dan ganas sesuai dengan apa yg aku nak cari...

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)