Followers

EXCHANGE LINK

lama betul...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 12:42 PM

bosan betul dok kat rumah ari ni, semenjak abis final keje aku bangun...tido, bangun...tido balik, bangun balik...kemudian tido. wah!!! memang champion la...selamat la rumah sewa ni panas kalau tuan rumah baik hati g tambah aircond mau tak bangun 2 ari. kalau otai mau seminggu dia tido...dia tu memang champion tido antara bebudak bmcd. haha...



sedang aku lepak bersendirian kat luar (ayat macam novel plak), baru la aku perasan dah 4 tahu n ghupenye aku kat melaka nih. lama gak tu...masa datang dulu muka suci je, ala2 baby face je muka ni...sekarang muka sorang2 da macam bapak budak dah. anyway congratz to along yg melangsungkan perkahwinan pada ari sabtu lepas. patutnye ko kena tunggu giliran yg paling tua kawen dulu, langkah bendul la.haha...salah seorang crew bmcd yg telah menamatkan zaman bujangnye...yg lain bila lg? tak tau la...akan tiba gak nanti tu...

dalam bosan2 tu sempat la aku edit pic bebudak bmcd, da tak ada keje so saja2 aku membz kan diri dengan photoshop...


sebahagian crew bmcd majoriti tu 19


bebudak yg pic kt atas ni pun banyak yg berubah macam lan klux2 klan sedang dalam proses taf kan badan, otai menyimpan janggut yg luar biasanye, aku membesarkan badan dan oleng membawa babi bandar keliling melaka (berdasarkan no plate moto dia PGY = piggy) menggantikan lagenda...

p/s: dari dulu sampai sekarang aku maintain je. haha...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)