Followers

EXCHANGE LINK

jambu...jambu...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 1:06 AM

apa yg korang pikir pasal jambu? mesti korang terpikir pasal buah kan? buah jambu...haha. tapi kalau dalam penggunaan bahasa2 rojak nih, banyak betul la kegunaan perkataan jambu. tak percaya? jom kita usha sket apa kegunaan perkataan jambu nih...

jambu 1...

hidung jambu...(pic aku rembat kat billy info)

yup...hidung yg berbentuk ala2 jambu air. ntah2 korang pun sama, cuba korang cermin2kan diri kat cermin. mana la tau kot2 korang dah menyerupai macam mamat kat atas ni ke...

jambu 2...

awek jambu...

aku sendiri pun tak berapa nak tau kenapa di panggil awek jambu. mungkin body shape macam jambu air? mungkin banyak air? errr...maksud aku juicy, errr...maksud aku sedap mata memandang. yela...jambu air la yg ada shape pun, takkan la plak jambu batu. haha...

jambu 3...

lelaki jambu...

ok...lelaki jambu plak memang berlainan dengan awek jambu. tak ada shape jambu langsung, tapi kalau dah kacak dan berbaju pink memang sebijik macam jambu. kalau tak kacak tapi berbaju pink aku tak tau plak nak panggil apa. ngee~

jambu 4...

yang ni lain dari yg lain sket...korang tak percaya? tengok video kat bawah nih...



haaa...kan jambu abis tu, semua ada....

p/s : jambu pun jambu la...apa ada hal

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)