Followers

EXCHANGE LINK

jom tag lagu...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 1:29 AM

aku kalau dah on laptop je, mendengar lagu memang dah pasti. kalau tak aku akan bekerja dalam keadaan suram. aku tak mendengar melalui winamp. windows media player lagi la tak ada sebab aku guna windows 7 ultimate N. hampeh betul...untuk melayan lagu aku menggunakan itunes. saja aku gunakan itunes sebab aku suka tengok cover album. baru2 ni adik aku rekemenkan software mp3tag. korang boleh baca kat website software tu sendiri. klik sini...

kat bawah ni plak antara screenshot aku tag kan cover album kat lagu2...

proses tag kan cover album...


tada...dah ada pun kat itunes...

kalau korang rajin dan banyak masa boleh la korang kategori kan lagu2 korang tu. aku pun ikut mood bila nak tag kan lagu2 nih...klik sini kalau nak download software tu.

p/s: lagu banyak sangat...berbinau mata aku nk buat satu2...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)