Followers

EXCHANGE LINK

header baru...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 4:36 PM

header baru...

noob gila aku...ari ni baru la terasa gerakan hati untuk buat header baru. sebelum nih header untuk blog aku hanya tulisan cap ayam yg hanya tertera m.u.d.a.s.f.r.e.a.k.z je. yup...aku memang pemalas. dah lama aku godek2 photoshop cs4, baru la terasa nak buat header. ok...header ni pun tak cukup menawan aku rasa, tapi rasa ok la sket. pfffttt!!!

tangan ni dah cukup keras untuk membuat design. pegang tikus pun terketar2, mengalahkan dah terkena parkinson. tangan aku nih tak selembut seperti usop wilcha yg kayuh gerek sambil tangannye terliuk2. respek. kalau aku mesti dah lama jatuh tergolek. tak balance...

p/s: lelaki kacak? tu semua khabar angin je...

Comments (1)

pagerank seo sales backlink service back link building

Allo, kasi klik la banyak kali.:)