Followers

EXCHANGE LINK

kena tolak cinta?

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 3:10 AM

aku tak suka kau...

Post kali ni berkisar pasal jiwa. Bukan sakit jiwa, tapi mungkin juga salah satu penyebab membawa ke arah sakit jiwa atau mental. Huhu…betul atau salah aku pun tak tau la, sebab apa yg aku post ni berdasarkan pandangan aku. Pandangan korang aku tak berapa nak ambik kisah. Ok? 

Pernah di tolak cinta? Kalau bahasa kampungnye di reject. Mesti ada kan? Tak semua orang yg bernasib baik macam sesetengah orang, sekali approach terus mendapat cinta. Dan tak mungkin juga orang yg bercinta tu akan terus kekal. Oh…berbelit plak ayat aku nih. berbalik kepada citer tadi. dari apa yg aku tengok sekarang banyak juga point yg boleh di listkan kenapa korang di reject atau bakal di reject. Tak payah la nak buat research, interview pelbagai kat luar. Sekarang dah maju, tengok kat fb je korang dah dapat macam2 info. Macam2 ayat rintihan korang boleh baca. Muak pun ada gak. Haha…

Banyak sebab dan penyebab kenapa cinta korang ditolak. Aku bagi 10 je la, yg lain tu pandai2 la korang tambah sendiri yea…

Antara sebabnye:
  • Penampilan korang
  • Reputasi korang sebelum nih
  • Memang perempuan / laki tak minat ngan korang
  • Bini / suami orang
  • Anda seorang stalker
  • Family si dia memang tak berkenan ngan korang
  • Korang tak berduit dan malas bekerja ( laki sila ambik perhatian)
  • Perempuan / laki tersebut da ada bf / gf (melainkan dia  nak scandal)
  • Salah faham (dua2 tak nak tolak ansur)
  • Berdarjat (2 darjat?)
Kalau korang ada dalam list nih, pandai2 la korang berubah. Mana la nak tau, dengan perubahan yg korang buat (anjakan paradigma) akan membuatkan cinta anda tak ditolak atau di reject.

p/s: aku merapu korang jangan ambik serius…

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)