Followers

EXCHANGE LINK

kiri...kiri...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 10:55 PM

kiri...

ok...sekarang aku nak tanya, siapa pengguna tangan kanan? angkat tangan macam saya yea. yup...aku da agak dah memang ramai. hari ini saja aku membuang masa dengan godek2 internet. last2 baru aku pikir siapa la yg menggunakan tangan kiri dan femes. dengan bantuan pakcik google dapat la aku list dalam 2 3 orang untuk aku tampilkan dalam blog aku nih...

kebanyakkan pengguna tangan kiri nih aku tengok semuanya terkenal dalam bidang hiburan. kat malaysia ada satu iaitu man kidal. mesti kenal kan? tak kenal? korang memang berjiwa dangdut. kalau antarabangsa...angelina jolie (bibir seksi), bruce willis (susah mati), hugh jackman (wolverine), lady gaga (pelik perangai) dan yg paling hot adalah justin bieber. yup...justin bieber memang kidal. no wonder tak disukai oleh kebanyakkan orang yg menggunakan tangan kanan (J.K...ok!). dalam kalangan member aku pun ada...lan klux2 klan, fauzi dan din murai. bayangkan kalau lan klux2 klan dan fauzi still bermain muzik lepas abis belajar dah tentu diorang femes serta mengharumkan nama bmcd. haha...

dalam family aku pun ada yg menggunakan tangan kiri terutama adik pompuan dan adik laki aku. tapi dua2 buta muzik.haha...tp adik laki aku memang minat lagu, tanya la lagu apa pun tau je artis mana yg nyanyi. haram...aku pun tak ada la hafal macam tu sekali. yg pompuan plak lebih ke arah grafik...mahu je aku nak jadikan dia sifu, berbakat (k.lang, belanja ye nanti.haha...) tapi yg kantoinya selalu tersilap guna tangan masa makan (masa guna sudu da, kalau guna tangan memang aku orang first yg sekeh kepala dia...) 

kalau ikut teori, orang yg menggunakan tangan kiri menggunakan otak kanan. yeke? aku pun tak pasti. bagi aku sama je, kalau korang dah berbakat, tangan kanan atau kiri...kalau dah berusaha memang menjadi. ye tak? yup...aku pasti, yg penting adalah usaha...dah2 melalut plak aku nih. huh!!!

p/s: semuanya sama je bagi aku, tak ada beza pun orang tangan kanan atau kiri...

Comments (4)

i'm a left handed tau mudas. mmg betul. kalo guna sudu time makan tu i'm the one yg slalu confused. susah nk train tgn ni.. haha

laaa...yeke?

and of coz la u have trouble menulis expecially class kat u yg pakai kerusi siap meja tu. design hanya utk right hand. then yg lefthanded ni kena bend badan utk tulis.. cukup 2jam, sakit pinggang woooo :P

kalo nk tau design utk both hand tu ada,muda da tngk dh.tp majoriti bnyk guna tngn kanan...so, company tu xde la nk kuarkn produk tu.jimat kos...mcm x adil pn ada...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)