Followers

EXCHANGE LINK

sabtu, ahad dan anugerah bintang popular...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 12:22 AM

lama aku tak kasi update blog. yup...aku bukan seorang blogger yg tegar, ada benda lain yg diutamakan terlebih dahulu. ni kalau A.T tak ingatkn memang haram aku lupa terus pasal blog aku sendiri...

hmmm...ari sabtu dan ahad berlalu macam tu je. cuma ari sabtu dapat la meluangkan masa bersama dengan A.T, terus terang aku nak cakap agak lama aku tak keluar dengan A.T nih. bila berjumpa terubat sikit rindu tu (jiwang dan berbunga). seperti biasa aktiviti kalau dah berjumpa ialah "ziarah" shopping complex yg berdekatan. hehe...

hikayat merong mahawangsa

dapat la gak tengok citer merong mahawangsa, yup...last2 minit baru la dapat tengok, maklumla bz dengan komitmen masing2. movie yg agak nice boleh aku katakn cume yg x berapa nice bila duduk di depan skali. lenguh gak leher aku nih, tp biasa la steady je (serius lenguh sampai sekarang)...
aku rasa ari sabtu pun merupakan ari untuk aku melantak...bayangkan burger, donut, jeruk dan kuew teau kungfu untuk mengisi perut. nice kan?

ahad...tinggal aku sorang2 kat rumah, lan klux2 klan pagi2 dah keluar rumah bersiar2 kat seremban. aku macam biasa membuang masa dengan online. A.T macam biasa jadual hari ahad dia penuh dengan aktiviti, aku rasa da macam jadi diari hidup dia plak. so, A.T...anda tidak perlukan blackberry. untuk ari ahad minggu nih, pagi2 dia pegi kursus haji, petang sket dia pegi service kereta dan disudahi dengan pegi ke car wash. yup...kereta A.T dah sebulan tak di basuh dan dipenuhi daki. haha...

malam nih dapat la aku layan anugerah bintang popular, yg menarik bila nak umumkan siapa bintang popular tu. yup...usop wilcha dan abu hurairah ada. tu je yg menarik pasal anugerah bintang popular. sekian...

p/s: errr...A.T terliur bila tengok handbag kat butik guess, aku pun time tu dah telan air liur...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)