Followers

EXCHANGE LINK

mesej...mesej...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 3:19 PM

sms @ short message service

zaman sekarang sms memang sudah tidak diperlukan lagi ke? damn...kalau macam tu aku sudah ketinggalan zaman dalam arus dunia teknologi yg serba canggih nih. no wonder la kalau bagi sms kat member2 memang diorang susah dan kadang2 tu tak pernah reply balik. hehe...aku bukan apa, kredit tak banyak. kalau nak call takut plak ganggu dengan kerja harian diorang. so, dengan sms je la aku boleh tau apa yg member2 aku buat skarang (sihat @ sakit ke, tapi mintak semuanye sihat). kalau nak harap dengan fb sehari dua tak pun berminggu2 baru la dapat jawapan, maklum la tak semua yg online 24/7 macam aku ni...

errr...memang betul ke sms tak diperlukan lagi nih?

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)