Followers

EXCHANGE LINK

madagascar 2

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 6:33 PM

(diambil dari uncle google)

hoho...korang da layan muvee nih?

yeah...muvee yg di maksudkn ialah madagascar 2:escape to africa. best btl muvee nih...lbh klakar dr muvee dia sblm ni. aku da tngk ngan ahli kelab wayang BMCD yg dianggotai oleh aku, oleng, ensem serta 2 ahli tenggelam timbul c0klatchips ngan din mura'i...
kali nih alex, marty, gloria ngan melman terkandas kt africa plak...puncanya kapal tebang yg x berapa blh terbang tu terkandas kt africa...pilot kapal terbang tu plak penguin 4 ekor yg ntah apa2 ntah...
kt sini di0rang berjumpa kmbali ngan family di0rang.huihhh...larat plak aku nk tulis citer tu kt sini. pe2 hal k0rang kena tngk muvee nih, mmg klakar dan terbukti apabila c0klatchips ketawa kuat2 dalam wayang...


Comments (4)

Bukan aku la.Din murai tu.
Aku cool je.

ooo...yeke?
maklum la kita kn dok jauh sket,tp mmg dngr org gelak kuat

aku tengok kat opis gelak sakan smpai bos pelik pesal aku tetibe galak..haha

baek pnya laya kt opis ek...slmat boss ko x join skali.huhu~

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)