Followers

EXCHANGE LINK

1 more 2 go...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 12:47 AM

yeah...tnggl satu je paper lg. lps tu aku da blh idup seperti sedia kala dan n0rmal mcm 0rg biasa, x payah dah nk jd darakula (betul ke ejaan aku nih)...malam berjaga siang tid0 puas2.huhu~

yg jd masalah skarang adalah subjek fluid nih...ad0i yai!!! hint da xde nih, k0rang de x? l0h lupa plak k0rang ni satu k0s ngan aku ke? ada ke k0rang ambik fluid nih?

arrrggghhh!!! hentam je ngan pe n0ta yg aku tulis time klas ari tu. jap2...de plak aku n0ta. ad0i yai!!! aku mn de n0ta fluid nih...asal masuk klas je aku da tetap masa aku 5 minit je untuk dngar pe pensyarah bla...bla...bla...kt dpn dan dalam anggaran 75 minit serta brapa saat kpala aku wajib kt dinding.huhu~

pe lg weiii...smbung blk mimpi yg tertangguh kt rumah td, gila arrr xkn x nk smbung mimpi yg best dan dalam mimpi tu k0 dah ada awek yg kalau realitinya mmg susah nk dapat tambah2 lg kt dalam mimpi k0 lbh nmpk smart dengan kete2 besar. huh...mmg susah nk dapat beb!!!

berbalik kpd citer asal. buat pe kalau ramai Ir-Ir kt rumah aku nih kalau x digunakan khidmat di0rang, ye tak? kt situ ada sedikit kelegaan nmpknya...



bila la nk abis final 0i!!! ari ahad rasa mcm lama lg je...aku nk blk, rindu kt ayam ngan itik kt rmah...ehhh!!! bila masa plak aku bela ayam ngan itik nih. haha...

p/s: arggghhh!!! aku lalai lg ngan bl0g nih...mudasfreakz gi study la weiii!!!





Comments (3)

Xyah study la.
Lpak rsu lg best.

word verification ; anganc

jgn lalai keh!!!sila stdy demi mase depan!!haha

-coklatcips
tu da pasti, rsu pilihan ku...

-sarah
yeye...demi masa depan mudasfreakz.majulah sukan untuk negara...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)