Followers

EXCHANGE LINK

cotton bud...solid...cutton bud...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 5:08 AM

k0rang ada c0tt0n bud?
meh pinjam jap...aku nk kasi k0rek telinga nih, tensi0n betul study tak masuk2 dalam kpala 0tak nih. kalau ada c0tt0n bud layan gak, geli2 je...fuh sedap~

mana la nk tau kn time tngh korek tu dpt semangat sket, ilham ke. sereyes... k0rang cuba baru k0rang tau kelebihan ngorek telinga nih. huhu~

0k...back t0 t0pix, aku ni ada lagi 2 ari lagi sbl0m paper s0lid. subjek pembunuh, da brapa ramai yang da kena. aku rasa macam nk jd mangsa seterusnye je...abis la aku. da tng0k tut0, mmg best bnyk gak s0alan tut0 yang aku jawab brdasarkan jln keje tut0 yg complete kt dpn white board...tngk pnya tngk aku sndiri x paham pe yg aku tulis ahhh...sudah mcm mn nih. selamat la bbdk rmh aku smuanye Ir. lega sket trutama lan klux-klux klan...mmg dia master beb!

so ngan masa yg x seberapa ni la aku nk c0ver balik chapter yg aku x p0wer. errr...chapter2 lain aku power ke? huhu~




Comments (3)

Aku repot ni.
Ha....

pheeeeuuhh!!
baru selepas mengontonbudkan telinga..
betol-betol betol!
sangat menyejukkan, feel!!!!!!
tambah2 kalau dilakukan selepas mandi!!
idop korek tinge!
;p ;p

-coklatchips
errr...ko nk report kt sapa? lan klux-klux klan ke prtahann awam? da la aku wanted ngan prtahann awam nih...

-hana budak cekelat
yeah...idop korek tinge!

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)