Followers

EXCHANGE LINK

da abes...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 2:15 AM

hoho...brjumpa lg adek2 dalam rancangan bersama freakz.huh~ (ada stail x jd pengacara rancangan?)

akhirnya aku da bebas dr bebanan membaca buku brbakul - bakul oiiii...bebas dr x tido mlm dan bebas dr tido siang gak, walaupn tido siang tu mmg hobi aku selepas hobi utama aku iaitu menangkap belalang di belakang rumah pakcik kordi...


hepi gila beb. x penah aku rasa hepi mcm nih. last yg aku hepi mcm nih pn time aku dpt ha
diah dalam acara lompat katak masa sekolah rendah dulu. lompat ngan riangnye~

@elyasshutt@elyasshutt@elyasshutt

da tiba masa untuk merehatkn otak aku nih...otak aku nih dlm 2 minggu ni keje x berenti da macam enjin keta plak. mau jem kalau tetiba terkluar arahan ko-ku pn da final exam x pasal2 dok aku kt tanjung rambutan nuh...



aku nk ucap time kaseh pd cik peekah sbb sudi upgrade gambar aku nih ngan kepakaran photoshop yang dia ada...time kaseh ye cik peekah. kalo de gambar lg pham2 je la ye cik peekah...

Comments (2)

Mane post baru.
X produktif lngsung.
haha..

wv : MALON

aku x caye wv ko tu malon...
tidak sama sekali...kataku ngan tegasnye!

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)