Followers

EXCHANGE LINK

kawan...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 5:30 AM


1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..
2) kawan tu bkn mcm main SKATE. Mula-mula gosok..lepas tu pijak..
3) kawan tu bkn mcm main RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..
4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS.. dah pakai, buang..
5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.
6) kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul..
7) kawan tu bkn mcm KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..
8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE.. skejap ade skjp tak..
9) kawan tu bkn mcm BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.
10)lagi.....kawan tu mcm ape ye?Huh? Haa..kawan tu mcm AWAK LA. . sangup baca sampai abis,huhuhu...

Walau ape pun tanggapan org tentang kawan.. bagi saya, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya. Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara. Yang penting, seorang kawan sanggup memberi megi kepada kawannya yang sedang lapar dan dia tahu kawannya tu malas nak keluar beli nasi di kedai mamak kt simpang nun...bagi rokok nan sebatang kepada kawan yang sangap walaupun dia tahu kawannya tu ada lagi rokok 2-3 batang lagi dalam kotak dan disorokkan di dalam poket seluar jean yang da dekat sebulan tak basuh.huhuh...itu baru la kawan.

Comments (8)

saya kawan awak?
sob sob terharu....
;p ;p

yup...sbb awk komen blog ni, awk kawan sy.haha~ :p

x mau kawan.
haha..

ko biar btl coklatchips...ko kn sleepin' partner aku.huhu~

kawan bila susah dan senang bersama .. tapi kawan senang2 byk ler... ahahhaha :P

biasa la tu...

hadui manyak nyer definisi kawan..
so hargai kawan seadanya..terumtama me yang bakal jadik kawan baru kamu..kihkih..mao ka?

ye sarah...
nk jd kawan?blh...

Allo, kasi klik la banyak kali.:)