Followers

EXCHANGE LINK

berenang...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 6:59 AM

cita2 aku dulu masa kecik2 nk jd se0rang perenang yg berjaya...time tu id0la aku ntah sapa ntah aku da x ingat nama dia.yela...da lama, kalau aku bg tau pn k0rang mcm tau je. yg aku ingat pn s0rang je tu pn nurul huda s0rang je...

reas0n aku nk jd seorang perenang ni bkn pe, time tu aku tngk semua perenang badan t0ugh2 belaka...cantek je aku tngk siap ngan kepak lg. aku teringin nk kepak mcm tu...bukan kepak ayam ekkk...kalau kepak ayam bermakna aku nih ayam dan ayam plak x reti berenang...
dan paling kagum skali dapat pakai spender getah. mmg idaman gadis time tu.huhu~

nk dijadikan citer 0n da way balik sk0lah member aku de tanya, soalan nye berbunyi gini:

memandangkan cita2 hang nk jadi perenang, cuba hang buat gaya sket...hang buat gaya kuak lentang, aku nk tngk...
weiii...member aku da tnya tu, xkkan la aku nk jawab aku x tau plak.
hg nk tngk ka? haaa...hg mmg bertuah aku tunjuk gaya nih skali ja...
aku pn mngadap member aku...tunjuk gaya kuak lentang, time tu aku rasa dah mcm perenang sungguh...aku punya kuak laju x ingat dunia. masa aku kuak tu aku rasa mcm btl2 berenang dalam k0lam, aku dapat feel berenang tu...sereyes aku rasa mcm dalam k0lam. siap rasa mcm de air splash kt muka lagi...huh mmg mcm cita2 aku nk tercapai nih...time tu mmg tersenyum puas.

time tu aku rasa mcm ramai yang tepuk tangan...uikkk baru je kuak da ada peminat. k0rang bayangkn baru buat gaya kuak lentang da ada 0rang yg supp0rt. terharu sungguh...ni kalau btl2 berenang x tau la kuat mn lg 0rang nk tepuk tangan...
astaga...al0ng!!! al0ng buat pa tu?
mcm kenal je suara nih, suara mak aku tu...aiseh, mak aku ni pn satu xkan la xnk supp0rt anak dia yang bakal jadi perenang yg bakal gegar dunia sukan negara. time tu aku baru perasan baju sek0lah aku dah basah...sudah!!!

apasal de bau2 yang x menyenangkan...aku tngk btl2. alamak, aku ada dalam l0ngkang la...aku buat kuak lentang dalam l0ngkang. mcm mn plak aku blh x perasan nih...yg tepuk ramai2 tu rupanya member aku tepuk dr tepi l0ngkang. hantu betul bkn nk t0l0ng, tepuk tangan lg ada la...

mak aku rupanya f0ll0w dr belakang aku ngan keta...kalau x sebab mak aku jerit, aku ingat da lama aku berenang sampai l0ji taik...abis baju sek0lah aku...hampeh betul pnya member. sebab tu aku sampai sekarang x reti berenang...f0bia 000...kalau masuk k0lam je aku rasa mcm masuk dalam longkang je.huhu~

p/s: kisah nih mmg btl2 jd kt aku...



Comments (4)

akhirnye blh gak comment...
aku tersalah letak user id...
ang pi berenang kat longkang tu buat pe?
pkck2....
thn pulak ko bau longkang tu..
hehehee...

aku x perasan yg aku jln tepi longkang.huhu~

Blah la pkck.
Pg mandi kolam dgn awek x ajak.
Haha..

vw ; higoowe

bkn aku da ajak ke?
kn ko gak ckp mandi kt rmh pn blh.huhu~

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)