Followers

EXCHANGE LINK

makbul...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 3:49 PM

whoaaa...sekarang da jadi fenomena tiap2 petang isnin sampai khamis dari pukul 7 - 8 malam anak2 dara dan mak2 dara mengadap depan tv3. semua pakat2 mengidam nak dapat bf dan menantu yg seromantik dan semacho seperti watak utama dalam drama tersebut. drama bersiri tersebut adalah nora elena yg adaptasi dari novel kasih yg suci. errr...rumah aku pun ada novel ni, bahan bacaan adik aku. aku kurang baca novel2 nih melainkan lagenda budak setan. huhu~

ok...entry ni bukan untuk bercerita pasal nora elena yea, sebab aku jarang layan drama nih. kalau tertengok pun sebab adik2 aku yg layan...tv ada satu je da nak buat macam mana kan? tapi ada ke orang yg habis romantik macam seth tan tu? ooohhh...benda nih hanya hiburan je, so jangan la terlampau mengharap yea. haha~

dalam banyak2 drama siri melayu untuk tahun nih yg buatkan aku tertarik adalah drama makbul yg main kat tv2, setiap hari khamis pukul 9 malam. yup...drama bercirikan islamik dan penuh dengan mesej. aku rasa korang patut tengok, drama yg ringan untuk di layan. mana la nak tau, dengan tengok drama nih terbuka la sket hati tu ke, yela...sekarang nih kita banyak dihidangkan dengan drama yg ntah apa2 ntah. huhu~
ohhh...lupa plak, drama ni juga merupakan sebuah cerita tentang doa. tu yg penting...

makbul...


p/s: aku bosan dengan drama cintan cintun yg tak munasabah...

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)