Followers

EXCHANGE LINK

akademi...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 3:34 AM

alhamdulillah...selamat tiba gak aku kat rumah. 4 ari aku bermaustatin kat selangor, merata aku tido dari seksyen 7, banting dan selayang. semua sebab air asia. yup...panggilan interview membuatkan aku jelajah selangor dalam 4 ari. haha...

14 haribulan aku kena interview untuk post technical report officer kat akademi air asia. bila bagi tau kt saudara2 aku, semua ingat interview untuk pilot dan pramugara. dua2 memang tak layak la...tengok ciri2 fizikal pun dah tau memang solid out punya...

orang yg temuduga aku tu memang sempoi habis, tapi aku memang tak berapa nak paham la...nape kalau tau aku ni asal dari utara a.k.a penang, loghat diorang tiba2 bertukar? pfffttt... ganjil sangat ke orang penang nih? hmmm...

pe2 hal aku memang sangat2 berterima kasih kat A.T dan akak A.T, tanpa diorang tak merasa aku nak dapat interview kat air asia nih. terima kasih sesangat yea...


p/s: mudah2an dapat la job nih...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)