Followers

EXCHANGE LINK

kumpul anime...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 11:36 PM

memang dah jadi hobi aku kumpul anime. dari kecik lagi selalu tengok anime kat tv macam dash yonkuro, macross, gundam, dragon ball, dr. slump dan banyak lagi la. cita2 aku dari kecik memang nak jadi pelukis komik...tapi apakan daya tak ada bakat. hehe...

berbekalkan external yg mampu aku beli, aku dah start nak kumpul anime2 baru plak. yup...buat koleksi peribadi. aku bukan jenis layan macam tu je, tapi jenis yg suka menyimpan citer. setakat ni adalah sikit koleksi siri terbaru yg aku kumpul. jom usha...

1. deadman wonderland




opening...
 
mengisahkan seorang remaja yg telah dijatuhkan hukuman penjara kerana keslahan membunuh rakan2 sekelas. ganas gak siri anime nih. deadman wonderland pun ada siri manga, korang klik sini kalo korang berminat untuk baca manga nih...

2. tiger and bunny




opening

nama siri anime ni macam cute je, tapi tiger and bunny ni nama watak hero dalam anime nih. geng2 superhero membanteras jenayah sambil diorang kumpul point. haha... da macam game plak.

3. blue exorcist (ao no exorcist)



opening...

kisah mengenai anak setan yg mahu membunuh setan. haaa...macam mana la tu yea. manga pun ada gak untuk siri anime ni, korang klik sini yea...

p/s: banyak lagi sebenarnye...tapi yg tiga ni paling aku minat

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)