Followers

EXCHANGE LINK

kasi bersih...

Posted by mudasfreakz | Posted in | Posted on 10:19 PM


hari ni kerja aku adalah kasi bersih cpu rig. dah barapa lama tak tengok...nak harap adik aku, hmmm...tak dapat la. tau guna je...

sebelum...



korang tengok sendiri la...bukan kemain banyak habuk, tebal kot. ngeri plak aku tengok. tak bernafas la kad grafik aku kalo macam ni. huhu~



pe lagi...kasi vacum dan berus la...sental abis abisan...


selepas...




peh...aku rasa puas ati bila tengok dah bersih. dah tak sakit kan mata dan telinga. kalau tak asyik berbunyi je. sekarang dah senyap... kad grafik pn dah bersih je aku tengok. lega...

p/s: aku rasa macam nak beli casing besar la...

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)