Followers

EXCHANGE LINK

deodorant...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 2:31 AM

maharajalawak pun kita dah tau sapa yg menang kan? ok...aku malas nak citer pasal tu, lagi pun aku tengok kat youtube je. citer pasal youtube teringat plak nak cari iklan deodeorant axe yg kuar kat tv tu...tapi iklan kat tv tak sama ngan youtube. kalau kat tv...pompuan jatuh dari langit dan kalau kat youtube bidadari yg jatuh dari langit. tak silap aku, iklan ni da lama dah...cuma kat malaysia je lambat...


axe excite...


kalo aku guna deodorant nike macam gambar kat bawah ni, agak2 pe la yg jatuh ek?

deodorant nike...

p/s:  f.y.i A.T tak jatuh dari langit disebabkan deodorant ni ok...



Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)