Followers

EXCHANGE LINK

tunggu punya pasal...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 3:18 AM


dei ! kasi tunggu sekejap...

seronok ke kalau menunggu nih? hahaha... memang tak seronok kan? kalau boleh semua nak cepat dan pantas. tapi ada certain case kena la tunggu...ye tak? tapi seyes, aku bukan jenis yg suka tunggu...diturunkan dari tabiat cikgu hapidz agaknye. like father, like son la katakan. huhu...contoh yg membuatkan aku tak suka menunggu, asal nampak barang yg aku berkenan (sah2 GUNDAM) memang aku akan terus beli...tak payah la nak tunggu2 jusco card ke apa ke (aku bukan jenis yg suka membeli belah yea). dem!!! dah beli baru la aku perasan duit tak berapa nak cukup...tapi tu belakang punya crita yg penting dah dapat pe yg aku nak.

tapi ada banyak lagi yg aku kena tunggu dalam kehidupan sebagai mudasfreakz...alahai, nak kena tunggu lagi ke? yup, dah tentu...nak awek? kena tunggu tackle dulu. nak keje? kena tunggu habis belajar dulu. nak kawen? nak kena tunggu duit banyak. nak anak? nak kena tunggu...(ni tak payah citer la yea). nak makan nan pak putra? kena tunggu sejam baru boleh makan.

p/s: sanggup ke aku menunggu lebih lama? dem!! aku sebenarnye tengah lapar sekarang nih...


Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)