Followers

EXCHANGE LINK

dem!!! aku rindu gila...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , , | Posted on 3:45 AM

time2 nak tido macam ni la, kat kepala otak aku asyik dok teringat je yg jauh di sana. pejam mata...teringat, buka mata...teringat gak nak pegi toilet pun sama, asyik teringat je. memang betul la orang selalu kata, kalau kita jatuh cinta...kemana2 pun akan asyik teringat. dem!!! aku rindu gila nih...last aku jumpa pun time balik penang, sebulan yg lepas rasanye. sebulan bagi aku dah kira cukup lama. perasaan aku sekarang nih dah di ibaratkan sama macam ah long yg tunggu peminjam bayar balik duit; penuh perasaan rindu, dendam, geram, marah dan macam2 lagi. tapi aku rasa perasaan ah long lagi teruk kot, ari2 dia rasa macam tu...ye tak?

tak pe...next week dah balik penang, jadi boleh la nak lepas perasaan rindu nih. aku tak dapat bayangkan perasaan aku time tu nanti; rindu dan terharu rasanye. hahaha...
rindu dah pasti...yg terharunye sebab...



duit aku akan banyak abis untuk service balik nouvo lc aku ni ha...dah berapa lama tersadai kat rumah. adoiyai...



kekuda ku sayang...


p/s: A.T...awak jangan risau, awk pun orang rindu gila gak. ngee~






Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)