Followers

EXCHANGE LINK

m. night shyamalan buat hal lagi...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 11:07 PM

muka tak bersalah...

yeah...m.night shyamalan (mns) telah membuat onar lagi. dem!!! beliau terlampau bagus dalam bab2 membuat onar terhadap perasaan orang lain (aku bercerita pasal movie...) . seperti movie2 dia yg lain, aku rasa penglibatan beliau dalam movie terbaru nih lebih ok dan menarik dari layan the last airbander. mau taknye, pilihan pelakon untuk the last airbander macam tangkap muat je. semua pelakon dari kaum kerabat dia...

ok...aku baru je layan movie terbaru iaitu devil. memang best, tambah2 aku layan sorang2 kat rumah. buat aku rasa terkujat je...apsal aku terkujat? abis citer tu pasal 5 orang terperangkap dalam lif, lampu terpadam je dah ada sorang mati. terpadam je lagi...sorang mati. yg lagi seram dalam kalangan 5 orang tu rupanye ada setan sekor...standard la, mns punya movie penuh dengan tanda tanya. macam movie dia yg sebelum nih, the happening...sampai ke sudah aku tak berapa nak paham. huhu~


setan...

aku rekemenkan korang layan citer nih, tak rugi download pun (dah banyak orang donlod sekarang nih...) tak bosan dan tak pedih kan mata. woot~


p/s: red devil a.k.a setan merah menang semalam. glory2...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)