Followers

EXCHANGE LINK

saya suka la...terima kaseh yea...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 2:07 PM

yeah!!! sebelum membaca entry baru aku nih, apa kata kita layan lagu dari Bon Jovi se frame dulu. hahaha... ala, kasi mood baik dulu. aku tau bagi orang yg bekerja pada ari isnin mesti rasa berat mata, bontot dan macam2 lagi...orang macam aku plak steady meady jea. ngee~



dah abis layan? ayuh...



sabtu dan ahad baru2 nih, tercapai gak hajat aku untuk lepak dan bersuka ria di shah alam. plan asalnye untuk berjumpa dengan lan dari psp. kawan lama beb, dah nak kawen tu...ingat nak la jumpa jap dan atas sebab tertentu tercancel la plak. lan...sori la bro, pe2 hal pun tahniah sebab hang dah nak kawen bulan satu nih...

dari tak jumpa lan, bertukar plak pada master plan iaitu kuar dengan A.T. hahaha...saat yg di tunggu2 akhirnye tertunai sudah. dah lama tak jumpa A.T, jadi pada hari ahad digunakan untuk kuar bersama. ewah...bunyi da macam laki bini plak ayat nih. walaupun spend untuk satu hari, bagi aku dah cukup sempurna hidup. hehehe...tambah2 bila dah nak dekat balik, A.T kasi hadiah besday. walaupun lagi 10 ari baru genap umor aku yg ke 2X...tak kisah la, orang tersayang dah kasik. ngee~
suka kot...dapat wallet baru. tima kaseh yea A.T, ni yg buatkan orang bertambah sayang pada awak. dengan wallet sebelum nih yg tak berapa nak ada isi dan terkoyak rabak, dengan ini saya berjanji akan mengisi penuh wallet yg baru dapat nih. hahaha...


wallet yg A.T kasik...


p/s: bongsu bertemu dengan bongsu, abis la yg sulong nanti...
p/s lagi: man utd vs arsengal...ni yg aku tunggu nih...

Comments (2)

lagu bon jovi best

yup...mmg best

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)