Followers

EXCHANGE LINK

selamat kembali...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 12:20 AM

mak dan abah selamat tiba...


da lama aku tak update blog, rasa2 mcm da 3 minggu. tak sempat chor...mcm2 hal yg jadi, tak sempat nak pikir langsung. 18hb ari tu menjemput mak dan abah dari klia...dah selamat tiba parents aku dari mengerjakan haji. alhamdulillah...
nak dijadikan crita...mak dan abah yg menyambut kitaorang kat klia tu. mana taknye mak dan abah orang yg pertama kuar dari flight. kitaorang plak yg tercari2 kat balai ketibaan, sebab tu aku ngan adik laki aku xde kat pic di atas. adoiyai...

pada hari yg sama gak botak melangsungkan kenduri perkahwinan di perlis, sori la chor...pakcik tak dapat menghadiri perkahwinan anda. apa2 pun tahniah diucapkan, semoga berkekalan sampai ke akhir hayat la yea. amin...

minggu lepas plak aku dilanda demam...seminggu gak la. perubahan cuaca gamaknye...kejap panas, lepas tu hujan...dan panas balik; sebab tu la demam rasanye (penilaian aku terhadap cuaca semakin bagus)...

p/s: da boleh start update balik lepas nih...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)