Followers

EXCHANGE LINK

basketball + bigfoot = basquash!

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 2:10 AM

basquash...

basketball...hmmm, kalo korang tanya aku pasal macam mana nak main game nih atau rule memang aku tak reti dan tak tau langsung melainkan kalo korang tanya emon a.k.a negro bmcd. hehe...sori emon nama ko aku letak dalam entry nih. kalo korang tanya pasal lumba lari atau aci ligan duduk yg tu aku boleh la jawab dengan bersahaja. ngee~

ok...aku baru ja layan separuh dari 24 episod basquash nih...agak menarik gak la anime ni. mau taknya korang main basketball dengan menggunakan robot atau lebih dikenali sebagai bigfoot. sebab kaki yg besar la kot robot2 tersebut di gelar bigfoot. animation citer ni memang cun dan superb, tapi robot2 dalam anime nih tak de la complicated macam siri2 gundam yg lain...juz simple je...

korang jangan tak tau plak nike pun ada sponsor untuk anime nih. tambah2 team utama iaitu basquash, robot2 diorang memakai kasut berjenama nike. hoho...memang nike promote abis2an untuk siri basquash nih. satu team terdiri dari 3 orang je...watak utama dan jd, sela d miranda dan iceman hotty...

korang try la layan anime nih, gerenti tak boring...kalo korang rajin try la cari kat syok.org. macam mana korang nak tengok pandai2 la yea...

Comments (1)

uihh!!
kena layan juga ni..

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)