Followers

EXCHANGE LINK

comel habis la tu kan?

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 11:00 PM

pening...pening...apa yg ko tulis kat wall fb membuatkan aku pening yg amat bila baca. baca sekali pun sudah buatkan aku sakit hati, kalau banyak kali aku baca mau plak aku hentak monitor pc ni kang. tengok...penulisan ko kat wall membuatkan kehidupan ceria aku berubah menjadi emo plak.

dem!!! apsal la ko tulis macam budak yg baru belajar nak cakap? aku tak paham langsung dan tak dapat menerima ngan akal yg waras nih. mungkin salah cikgu ko yg tak reti mengajar atau ko malas yg amat untuk buat kerja sekolah terutama bahasa malaysia tak pun ko rajin ponteng sekolah. of course la bahasa malaysia, nak termuntah bila aku teringat ayat ko kat wall...

nape saya di jadikan saia? keyboard ko memang tak de huruf y ke? nape buat ko taipkan uad? nape balik ko jadikan blekk? ko ni memang da abis pro ke sampai ko create kan word sendiri? memang sakit hati betul kalau aku taip bnyak2 kat entry nih...aku rasa ko...


yup...lidah ko bercabang dan memang cara ko cakap macam tu...


p/s: ayat aku pun tak sempurna, tapi aku rasa orang boleh baca lagi...

Comments (2)

heh..menakutkan lah gambar tu
:D

mutant tuh...

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)