Followers

EXCHANGE LINK

karekter yg aku nk jadi dulu...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 4:54 PM

hari ni aku bosan...masa baring2, teringat plak aku cita2 masa kecik. pengaruh tv betul la...ala, dulu mana la ada game2 macam skarang nih. kalau ada pun...nun kat kedai pak komen, isi 2o sen korang da boleh makan kacang dan main game cowboy. 2 in 1. tv la yg menjadi peneman setia dan memberi kesan masa kecik. skarang baru la dapat merasa psp, ps dan game pc. jom usha karakter yg aku nak jadi masa kecik...

superman...

sapa yg tak kenal ngan superhero nih? haha...pandai berlakon sebagai seorang yg nerd. wartawan untuk akhbar daily planet merupakan pekerjaan untuk menyara hidup. dulu memang aku minat nak jadi macam superman...super kuat. rambut dah sama ngan aku, setakat nak buat rambut terjuntai kat depan nampak seakan2 huruf 's'...no problem pada aku. tapi sayang...bila dipikir2 balik, menjadi superman memang tak cool sebab memakai spender di luar. maybe ayah n ibunye tak sempat memberi tunjuk ajar sebelum di hantar ke bumi nih...


batman...

yup...aku tertarik plak untuk menjadi batman a.k.a bruce wayne. orang kaya di gotham city...membanteras jenayah pada waktu malam. supercool aku rasa...da sama macam aku, malam memang tak boleh nak tido. mempunyai batmobile yg hebat. tapi aku rasa memang tak boleh di jadikan idola. aku sendiri tak kaya macam tu. berjaga malam pun, aku lebih suka mengadap laptop dari kena pukul. yg penting sekali, walaupun aku tak ada batmobile...at least aku ada kancil 660 'turbo'. haha...


joker...

joker...karekter jahat yg aku suka. alangkah bestnye kalo aku jadi macam dia. dengan moto "why so serius?"...tapi aku rasa karekter nih sesuai untuk coklatchips. sebab beliau memang raja lawak. aku menjadi serius? oh! tidak aku rasa...jauh benar kalau aku nak jadi jahat.


kamen rider...

ini yg paling aku suka...kamen rider. segak bergaya gitu. mata bulat dah macm mata lalat dan belalang. membanteras makhluk yg pelik dan mempunyai kuasa tumbukan dan tendangan padu maut. motosikal kamen rider memang superb dan mengiurkan. yg penting korang kena ada lesen motorsikal, yg tu aku tak kisah...da ada lama pun. apa2 pun tak jadi macam diorang pun aku tak kisah. yg kisahnye bila aku nak ada motor macam diorang. haha...

p/s: aku tak nak jadi sesiapa pun...yg penting jadi diri sendiri. huh!!!

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)