Followers

EXCHANGE LINK

aku macam tak caya je...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 11:22 PM

pelamin

sapa cakap laki tak boleh mengubah pelamin? haaa...picture kat atas da terbukti kebolehan laki mengubah. bukan aku yea...hasil gubahan tersebut datang dari idea cikgu hapidz a.k.a abah aku. tergamam gak aku tengok bila cikgu hapidz buat pelamin nih. yg aku tau cikgu hapidz mngajar pendidikan seni kat sekolah je...bakat seni gamaknye. seni aku pun ada gak kat situ...seni aku adalah menggantung langsir kat belakang tu. ala...lebih kurang macam background gitu...
aku ingat nk cadangkan cikgu hapidz buka butik pengantin la. haha...

p/s: taniah untuk adik pompuan ku nur izdihar dan suaminya rizam, da jd suami isteri pn :)
p/s lagi: A.T...mintak cikgu hapidz bt pelamin utk kita nnt. haha...

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)