Followers

EXCHANGE LINK

sabtu = saturday = bosan yg amat...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 2:52 AM

ari sabtu datang lagi...cuti beb. patutnye aku mesti rasa hepi dan seronok macam bebudak sekolah yg sekarang nih tengah bercuti...kecuali yg ambik spm dan bakal ambik stpm (study la yea). bosan...bosan...bebudak lain semua tak ada kat rumah, selamat la lan klux2 klan ada kat rumah. kalau lan klux2 klan nak pegi ofis gak ari sabtu...sahih aku mengeras sorang2 kat rumah nih. hidup aku ari2 bergelumang dengan internet 24/7 termasuk la ari sabtu nih, tapi aku dah immune dah ngan internet nih. mau taknye...ari2 buka benda yg sama. kalau aku buka google pun akan type benda yg sama...ari2 buat bnda yg sama...'f' word betul...

cuma malam baru la rasa macam ada life sket sebabnye oleng bawa balik cupcake. comel betul cupcake yg oleng bawa balik. errr...awek oleng yg buat rupanye, sedap gak. time kaseh awek oleng...kalau rajin buat la lagi yea. kenyang la sket kita orang yg dok kat rumah bujang ni ha...



sepatutnye comel, tapi aku dah geget separuh. hahaha...


pukul 11 ada bola, tapi tengok game lain la sebab game man utd di tunda, errr...aku ingatkan orang eropah power main bola atas salji rupanye salah. tak pe2...yg penting man utd still di atas takhta liga epl lagi...

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)