Followers

EXCHANGE LINK

tukar idola...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 3:28 PM

patrick jane...

sebelum ni idola aku barney stinson, aku pikir2 balik baik tukar je idola baru. walaupun barney kelakar tapi masih tak boleh lawan ngan idola baru aku ni. yup...patrick jane kelakar dengan gaya sendiri. itu yg aku suka...

apa lagi yg aku suka tentang patrick jane ni? haaa...patrick jane dapat mengenali seseorang itu dengan hanya menilai dari luaran, tapi tak selalunya betul; hampir2. walaupun cara dia seakan2 psikik tapi sebenarnya tidak. teruja betul aku tengok kalau dia selesai kan kes, dah macam ala2 detektif conan plak. bekerja sebagai konsultan CBI selepas kematian isteri dan anak perempuan untuk mencari red john. by the way, patrick jane adalah watak dalam siri the mentalist. seronok kalau layan sorang2. haha...

dan yg paling cool sekali adalah kereta yg dia pandu, usha sket kereta apa...

Citroen DS21...


haha...ini idola untuk cerita je, bukannya betul2 pun aku nak up kan watak ni jadi idola aku, berfantasi sungguh kalau aku buat macam tu. peace...

p/s: agak2 kat malaysia ada tak kereta macam tu?

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)