Followers

EXCHANGE LINK

gula gula ni sedap ke?

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 1:14 PM



gula gula (penang cakap cekelat)...

dah banyak aku tengok blog2 letakkan video gula gula masa buat persembahan kat whi. aku pun dengan ini nak letak gak la video gula gula (konon2nye kpop), biasa la untuk kenang kenangan. haha...sambil tu promosi sket pasal group ni. tak payah bayar pun....aku tolong dengan ikhlasss. 

p/s: korea tinggi lampai dan slim, yg ni kemetot dan chubby. tak seswaiii...

Comments (1)

merapek!!

Allo, kasi klik la banyak kali.:)