Followers

EXCHANGE LINK

kebanggaan...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 1:58 AM

dah berapa kali aku golek atas tilam pun aku tak tau la. golek kiri...golek kanan...mata still tak nak pejam, aku dah abis paksa dah ni. ok...aku give up. sambung online plak. lama tak update blog. hmmm...apa la tajuk yg best untuk aku taip kali nih. semenjak 2 3 menjak ni, idea dah kurang. otak dah tepu gamaknya...

ok...buka itunes. lagu pilihan....dari queen. lagu feveret aku, born to love you. yeah...tetiba teringat crita lakonan takuya kimura (halu). PRIDE. antara jdrama yg paling aku minat selepas GTO. crita seorang player hoki ais yg bagi aku memerlukan kasih sayang dari seseorang. dan bermain hoki ais itu sendiri membuatkan dia sendiri berasa tenang. yup...masih terbayang lagi scene2 dalam crita tu. tak pe, sok boleh layan balik. hehe...

takuya kimura...

halu dan aki...

oh...by the way, apa reaksi korang apabila kekasih lama contohnya teman laki datang semula kepada teman wanita korang? hmmm...apa yg korang rasa? adakah kekasih korang akan berubah hati? siapa yg tahu kan? haha...yup dalam bercinta macam2 yg datang. tak semua orang akan berasa bertuah kan? lupa nak bagi tau...soalan2 yg aku tanya ni memang ada dalam cerita PRIDE tu. tapi dalam dunia nyata pun ada gak. rajin2 la korang cari jawapan yer...

p/s: ok...da rasa efek ngantuk dah...

Comments (1)

Pride.. best2.. suke jugak cite jepun

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)