Followers

EXCHANGE LINK

A.T, saya datang...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 1:11 AM

damn...dah pukul bape sekarang? agak2 sampai shah alam ni pukul bape la. A.T cakap nak keluar office pukul 4 petang. mengikut firasat aku dengan pengiraan kilometer dan kelajuan kancil turbo 660, mau pukul 5 petang sampai shah alam nih. tekan minyak...ok, 120 km/h sekarang nih kat meter...dah laju aku rasa.

ok...ngam2 pukul 5 sampai tasik shah alam. terer gak aku dapat agak sampai pukul 5 petang. sms dulu A.T ada kat mana. adeh, A.T baru nak keluar office. jadi tugu la aku kat tasik nih. eeehhh...A.T call plak, nape la nih? ok...A.T suruh datang kedai tujuh sebelas kat seksyen 19. suspen...suspen...

A.T sakit gigi...

ok...tu serba sedikit cerita aku dalam perjalanan nak ke shah alam. kesian kat A.T, hari2 yg best terganggu sebab sakit gigi. aku dah pernah kena sekali, memang tak tido lena kot. korang mesti ingat aku datang ke shah alam sebab A.T sakit gigi kan? tak ada lah...sebenarnya nak sambut ulangtahun kelahiran A.T, kebetulan plak A.T sakit gigi. adeh...kesian kat A.T

p/s: selamat menyambut ulangtahun kelahiran yg ke 2_ yea A.T, kesian awak sebab hari yg best dah jadi tak berapa best :(

Comments (1)

cian kat A.T..medical treatment pon leh nangis gk nih...hehehehe

Allo, kasi klik la banyak kali.:)