Followers

EXCHANGE LINK

masa...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , | Posted on 5:11 AM

dem...da pukul 5.15 pagi dah, mata tak nak plak rasa nak tutup. maybe sebab aku da pekena indocafe + susu fernleaf lan klux2 klan (sori lan...aku ambik susu sket, 3 sudu je...aku tengok ko tido nyenyak tak sampai ati aku nk kejut...). dengan hujan lagi kalo boleh tido memang best. aku rasa A.T mesti tngah mimpi sekarang nih...

dalam aku dok renung2 laptop nih, baru aku pikir...da 4 bulan aku kat melaka maju untuk sem nih. bulan depan da nak start final...satu apa pun rasa macam tak masuk dalam kepala otak. asal baca je,tido...tu tak masuk lagi ngan layan movienye, berpoya2 kat jusco, m.p, dataran pahlawan, tesco (giant tak best sebab tak ada gadis2 untuk cuci mata). huhu...
4 paper untuk final kali nih...dan yang pasti aku sambut raya haji kat melaka jawabnye.

ohhh!!! raya di perantauan...kali ni beza sket keadaannye, mak ngan abah plak tak ada kat sini mengerjakan rukun Islam yang ke 5...berempat la adik2 aku nanti kt penang. aku nak suggest la supaya diorang datang melaka beraya skali ngan aku. bukan slalu nak beraya jauh dari rumah, tapi kalo da tak ada sedara mara yang dekat mau sebak di dada walaupun raya haji nih tak ada la semeriah mana pun.
cik A.T...nak datang s.alam beraya boleh?

p/s: da genap 4 bulan ngan cik A.T padahal knal bukan kemain bertahun lagi...


Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)