Followers

EXCHANGE LINK

A.T muncul...

Posted by mudasfreakz | Posted in , , , | Posted on 5:20 AM

A.T? apa tu A.T? semut? cok kodok? ok...A.T ni memang tak sama langsung dengan E.T (The Extra Terrestrial) mahu pun bersaudara dengan alien kepala besar dan berjari macam ranting kayu tu. A.T ni shortname (nama pendek) kepada pendatang baru dalam hidup aku. ditegaskan disini...A.T bukannya PATI yea. dulu pendatang baru dalam hidup aku boleh bawa sana-sini...senyap je xde nak bantah pun. asal tank penuh ke mana2 pun boleh, tapi sekali da meragam terbang gak duit aku. haiii...NLC bila la kau nak baik dari sakit nih? :(

aku pikir buat masa skarang setakat sini kot intro untuk A.T yang bagi aku cukup istimewa...ala, aku pun tiru macam proton gak masa nak kenalkan dengan kereta baru diorang Inspira...tak boleh bagi info lebih2 lagi pasal A.T nih...sebab A.T tengah pantau blog. hahaha...apa2 hal ari sabtu nanti keluar untuk kali ke 5 dengan A.T...

adios...

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)