Followers

EXCHANGE LINK

ahad yang kacau...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 4:47 AM

tengah sedap tido...tetiba aku terjaga. dem!!! pe benda la bising2 kt luar, ari ahad kot. tngk enset...baru pkl 8 pagi. awal lagi nih...diorang tak tau ke yang aku perlukan tido yang cukup at least 8 jam tak lebih n tak kurang. aku pun bangun dengan rajinnye g usha kat tingkap. ramai gila pakcik2 berkumpul kat luar siap pegang sabit, parang yg sorang siap bawa chainsaw lagi. aku ingat kecoh2 sebab beli ikan kat apek yang slalu memekak pg2, ni da macam nak bergadoh je aku tngk...

lepas berkumpul...pakcik2 yg bising ni semua berpecah masuk lorong masing2. ini da macam cari orang nak tetak je, muka sorang2 da serius aku tngk...dalam seminit kalo ikut kiraan aku la, de lori besar masuk kat lorong rumah sewa aku ni. korang nak tau pe yg ada kt atas lori tu? ada la dahan2 yang kena potong, lalang, semua ada la...termasuk la skali sampah. cisss!!! ada gotong royong rupanye. aku ingatkan pe la td, bukan kemain bising lg sampai aku terjaga. xpe la...aku sambung balik tido...

Comments (0)

Allo, kasi klik la banyak kali.:)