Followers

EXCHANGE LINK

marah pun tak guna...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 5:49 AM


kalau ikutkan ati aku yang amarah dan lagi bengang yang amat sangat, mau je aku ambik AK47 tembak laptop aku ni ha. biar berlubang...biar rosak terus...boleh plak last2 minit ni nak hang, boleh plak trus blank skrin dan yang pasti boleh plak last2 minit ni aku tak boleh nak siapkan assignment yang tinggal tak seberapa tu...camon la sok da la aku nak antar assignment nih...

tapi apakan daya, kalau marah ngan berbuih mulut pun tak guna gak. paham plak laptop nih...terpaksa la aku format balik, sambil mulut tak berenti2 maki hamun (marah punya pasal, nak buat macam mana...). selamat la oleng ada cd windows xp, kalo tak...melabur duit lagi la nak beli cd. selamat la aku sempat recover balik fail2 yang aku save. paling tak best, aku terlupa plak nak save kan skali video girl generation. demm...

p/s: pastikan thumdrive sentiasa di lubang port usb 2.0 pc atau laptop anda...dan paling penting sentiasa save keje dalam thumbdrive. huhu~

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)