Followers

EXCHANGE LINK

tolong dengar pesan mak...

Posted by mudasfreakz | Posted in , | Posted on 10:09 PM

errr...ni bukan mak aku...

tolonglah dengar setiap apa yg mak korang pesan, jangan sesekali korang bangkang nescaya tuhan balas on the spot. seriously masa aku kecik2 memang aku buas sangat dan bila dah besaq baru aku tau betapa pentingnya pesan mak atau orang yg lebih tua dari kita.

teringat masa aku kecik2 dulu. mak suruh kupas kulit bawang untuk masak...yela, masa kecik memang tak reti masak kepala otak asyik teringat nak main ja. tak jauh pun main...belakang rumah ja. di pendekkan cerita, aku terlanggar sarang penyengat...abis bengkak satu badan sebab kena sengat. tak pasal2...3 hari aku kena dok dalam wad. kalau aku dok kat dapur kupas kulit bawang mesti dapat makan best dan malamnya tidor dengan bantal yg berpeta dunia asing. huhu~

tak kisah la mak sendiri, mak saudara atau mak sapa2 yg bagi nasihat, asal untuk kebaikkan kita...ambik ja sebagai panduan. jangan la korang nak kata pesanan atau teguran tu sebagai satu benda yg leceh. lagi pun mana la ada mak atau orang tua yg bagi nasihat untuk kita menjadi terukkan?

Comments (0)

Daisypath Friendship tickers
Allo, kasi klik la banyak kali.:)